Publicat de: miriste | Noiembrie 23, 2008

ceva mai vechi

Niste poezii mai vechi scrise de miriste!

GANDURI

Devreme eu m-am trezit

Si nu am mai adormit.

Gandurile-n capul meu

Se rostogolesc mereu

Valuri innvolburate sunt

Pana ajung catre pamant

Si repede se sparg asa

Parca nici n-ar exista

Si iti dai seama frumos

Parca nu au nici un rost

Mintea iti intorc pe dos!

Faptele sunt pretioase

Nu gandurile nemiloase!

Viata omului e scurta,

Trecatoare si placuta

Si fumoasa si urata

Bine e sa realizam si totul sa reparam

Cand inca mai este timp

Iubire sa daruim!

LACRIMI

La crimi fierbinti imi curg pe obraz

cat va mai dura agonia-extaz?

Inima-mi arde neincetat,

Sufletul meu in lacrimi scaldat!

Ganduri se zbat in tot trupul meu,

si inima zboara mereu, tot mereu!

Pasare oare de-as fi

Pe care taramuri as calatori?

Probabil multe taramuri cu soare care sa mangaie totul in cale?

Sau poate taramuri de ghiata care sa sparga totul in fata?

Totusi, nadejdea vibreaza spre bine!

Oare asta cat va mai tine?

Cineva sus ne vegheaza

Oare ne va trimite iar oaza?

Stie si el de ce tine si tine ,

Ca lea s-o indrepte spre bine!

Visul, oare cat va mai tine?

Sufletul meu s-a linistit?

Ce-a vrut inca nu a gasit!

El cauta neincetat calea spre un mare palat!

Vise, sperante,impliniri…

Fara prea multe dezamagiri!

Poate ca ne va aduce in dar

Si nu vom mai cauta in zadar!

Categorii

