Publicat de: miriste | Decembrie 15, 2008

descoperire

Atentie! Stiti ca viatza e frumoasa? Da … minunata descoperire ! Zi de zi descopar asta! Fiecare clipa e o comoara! Stiti cate comori putem aduna intr-o zi??? Nenumarate! Putem face o lista! Eu am inceput s-o fac! Se pare ca am mai descoperit un joc de fericire! ?!Da!Jucati-va !Face-ti liste cu comorile fiecarei zile! Clipele nu se mai intorc asa ca profitati de ce aveti acum! Veti vedea ca viata e plina de comori si ca ea  depinde de ce avem azi! Nu lasati diamantele sa va scape printre degete! Vreti sa ne jucam impreuna? Astept raspunsurile voastre! Pana atunci …aici e  o comoara intalnita intr-o clipa!

PORUMBEII INFOIATI

Coborand astazi in lume

Asteptam sa se adune

Minunatele comori

Regasite printre nori!

Si asa mergand usor

Chiar aici langa un nor

Am gasit doar minunati

Porumbeii infoiati

Parca nu erau in urbe

Ei zburau asa… in curbe

Iar batrana de la poarta

Ma intreaba inca o data

Nu vrei tu sa-i iei acasa?…

Porumbeii nu ‘s de masa

Niste mici minunatii

Vreti sa ne jucam copii???


Responses

  1. Si eu am o comoara…de fetita, se numeste Bianca


Categorii

