Publicat de: miriste | Ianuarie 21, 2009

mesaj de tandrete

Amintirea unei povestioare minunate scrisa de un autor anonim brazilian mi-a aparut in aceasta frumoasa dimineata!

Citirea acestuia ne motiveaza sa credem in iubire,  fericire, o lume mai buna si …multe alte ganduri dulci!

 

MESAJ DE TANDRETE

„Am visat ca mergeam pe malul marii cu Domnul si revedeam pe ecranul cerului toate zilele vietii mele trecute. Si pentru fiecare zi petrecuta, apareau pe nisip doua urme: ale mele si ale Domnului. Dar in unele portiuni am vazut o urma tocmai in zilele cele mai grele ale vietii mele.

Atunci am spus:

Doamne eu am ales sa traiesc cu Tine si Tu mi-ai promis ca vei fi mereu cu mine! De ce m-ai lasat singur tocmai in clipele cele mai grele?

Si El mi-a raspuns:

Fiule, tu stii ca eu te iubesc si ca nu te-am parasit niciodata! Zilele in care nu este decat o urma de nisip, sunt tocmai acelea in care te-am purtat in brate!”

Si acum o micutza poezie de la miri!

CREDE

E minunat sa crezi mereu ca viata e frumoasa

Nu pierde sentimentul acesta inaltator!!!!

Cu ganduri bune pline de speranta

Cu siguranta viata trece mai usor!

Savoarea minunata a fiecarei clipe dulci

Ne va calauzi mereu spre  drumurile line

Mereu sa ne-amintim ca totul

De undeva de SUS se tine!

Melodia asta sigur va va placea! VOLTAJ sunt mereu la inaltime!

http://www.youtube.com/watch?v=LGcNh1ZDLJM

Responses

  1. Foarte frumoasa povestioara, dar si mai frumoase versurile tale!!! 🙂

    PS: pentru o persoana asa plina de viata ca tine si pentru un blog care are post-uri asa de frumoase iti recomand sa schimbi culoarea blog-ului pentru ca nu se potriveste deloc cu continutul lui frumos si viu 🙂

  2. […] poezioara foarte frumoasa pe care am gasit-o la Miri intr-un post. O sa redau mai jos doar un fragment din acest post […]


Categorii

