Publicat de: miriste | Ianuarie 29, 2009

miracole

happy-face-lg1

Sunt două feluri de a-ţi trăi viaţa… Unul – de a crede că nu există miracole. Altul – de a crede că totul este un miracol. [Albert Einstein]

Am ajuns intr-un moment minunat din viatza mea! Zi de zi observ, simt si experiementez miracole!

Exista peste tot in jur! Doar intorc privirea! Doar simt adierea! Doar miracole!

Fiecare om bun e un miracol!

Fiecare om este bun!

Dumnezeu ne-a facut asa – frumosi si buni!

www.lumebuna.ro

Un colt de cer am privit chiar sambata!Un traseu pe munti te ajuta sigur sa simti ca traiesti si sa lasi problemele in urma! Gandurile va coplesesc si vi se incurca in minte?

Eu patesc de multe ori acest lucru!

Exista variate modalitati de a ne elibera!

Fiecare si le cunoaste!

Cautati-le! Zambiti si iar zambiti!

Mergeti inainte mereu, mereu , mereu!

Am primit de la David

ACUM E MOMENTUL! TRAIESTE AZI!

MIRACOL

(miripoezie)

Daca tu esti cateodata

Cu nasucul prins sub roata

Sigur fluturasii zboara

Si pe tine te-nconjoara

Stelutele lumineaza

Luna e acum o raza!

Maine dimineatza apare, soarele

Cel mare , mare!

Chiar sta ascuns sub nori!

Mereu il vedem in zori!

Zorii sufletelor noastre

Cerul viselor frumoase!

Bunatatea ne anima

Soarele aduce lumina!

Bucuria cea mai mare!

E MIRACOLUL

din cale!

Gasiti aici multe lucruri faine! http://www.musat.com.ro/citate/

Categorii

