Publicat de: miriste | Ianuarie 30, 2009

freelove

” Am dobândit un fel de pace – nu mai părea important dacă toată lumea mă iubea sau nu – mult mai important era acum ca eu să îi iubesc pe ei. Să simţi asta îţi schimbă complet viaţa – a trăi devine a dărui”.(Beverly Sills – Caile intelepciunii).

Cateodata e bine sa stai in tacere asteptand ca pacea sa te impresoare! Gandeste-te care iti sunt prioritatile! Imagineaza-ti viata ta …cum o vezi …cum te vezi pe tine insuti!

Un inceput al meu:

Viata e minune de la Dumnezeu! Inlatura tot ceea ce te deranjeaza si tot ce este rau!

Am incercat!

Ii multumesc lui Dumnezeu ca am atatia oameni minunati alaturi si ii apreciez pe absolut toti cei de langa mine! Ficare fiinta e minunata, unica si mai ales cum spune mereu Omuletzulfericit – DIFERITA!

Suntem diferiti si frumosi in acelasi timp!

VA MULTUMESC TUTUROR SI VA IUBESC PE TOTI!

kiss


miripoezie

ARIPI

Ma gandesc ca-i minunat

Si totul e asezat

Un scenariu sa formez???

Visul sa-l intemeiez!

Domnul e acolo sus!

Pasarile nu s-au dus

Zboara sus mereu la stele

Vor sa fie langa ele!

Toate visele sa le urmati

Sentimente ascultati!

Aripile omului

Atingerea Domnului!



Mintea Sa e mai curata decat lumina soarelui, iar cuvantul sau este mai arzator decat soarele. El topeste zapada de pe sufletul omului si face ca florile sa creasca. Toate aceste straturi groase de zapada si de gheata pot fi topite de El si tot pamantul poate fi curatit de El. Chemati-l din adancul sufletului vostru si EL va veni!” (Rugaciuni pe malul lacului)



Categorii

