Publicat de: miriste | Februarie 3, 2009

sofia

Am trait ceva impresionant in seara aceasta!

O calatorie spre un loc nu prea  placut m-a facut sa simt totusi bucuria din suflet a unei batrane numita Sofia! Am mers impreuna cu nepotul ei cu gandul de a o surprinde ! Am luat niste cozonac si lapte. Doua prajituri : o savarina si un cremsnit! Acestea sunt niste bunatati de care isi amintea nepotul Sofiei! Am mers usor pana la locul respectiv –  adica un camin de batrani! De cum am intrat m-a izbit linistea … am incercat sa gasim locul Sofiei! Un batran ne-a indrumat si pana la urma am gasit-o! Era in carje!

Cand am intrat pe usa si si-a vazut nepotul,……… nu va pot explica ce am simtit cand am vazut bucuria batranei care pur si simplu tremura! Fata i se luminase si inima incepuse sa-i bata tare! Viata a facut ca familia Sofiei sa nu poata avea grija de ea si nici sa gaseasca o modalitate de a o tine in casa! Trist dar adevarat! In aceasta stare si poate si mai grava – abandonati de proprii copii  poate – erau multi batranei!

Sofia a inceput sa ne povesteasca  „de-a fir a par   ”   povestea trista si noi am incercat sa o facem sa uite macar un  pic! Interesanti batraneii! Cand am iesit din salonul dansei, multi ochi atenti ne priveau si o voce slaba a zis…”ce bine ca vine cineva si la ea!!!!”. Mi s-a parut asa frumos!

Oamenii erau cumintei! Pareau niste copilasi neajutorati! Ti se rupea sufletul!Stateau linititi  si relaxati astetand sa vina masa! Am plecat usurel, parca sa nu deranjam lumea frumosilor batranei care pareau multumiti!

“Doamne Dumnezeule; pentru că îţi împlineşti cu credincioşie promisiunile făcute, ajută-mă să mă încred în Tine, ştiind că nu mă vei părăsi niciodată. Amin.”


Categorii

