Publicat de: miriste | Februarie 5, 2009

cel mai bun prieten

In ultimul timp am reflectat  mai mult! Am descoperit iar ceea ce stiam deja… sentimente deja traite!

Merita sa retraiesti si sa realizezi iar si iar ca IUBIREA e tot ce conteaza si ca cel ma i bun prieten este DUMNEZEU!

Azi am  citit intr-o carte urmatoarele randuri care m-au miscat si pe care vreau sa le cititi si voi:

,,O, iubitul meu Prieten, fara Tine viata mi-ar parea lunga si trista, de nesuportat. Cu Tine insa, munca mea devine usoara, placuta, lacrimile mele sunt sterse de Tine. Fara Tine n-as vedea peste tot decat rautate si nedreptate, pericol continuu. Cu Tine toti oamenii imi par buni, saracii, inca orbi si nestiutori. O mila imensa ma cuprinde pentru toti cei care ”nu stiu ce fac”. Toate evenimentele sunt pentru mine talmaciri venite de la Tine, iar mana in mana cu Tine, iubitul meu Domn, astept cu liniste si incredere moartea cea dulce, clipa in care Te voi vedea in sfarsit pe Tine, idealul meu scump, care ma astepti si care nu m-ai parasit si nu m-ai tradat niciodata!,,

CEL MAI BUN PRIETEN

La tine iarasi ma gandesc

Esti tot ce am mai scump

Pe-acest pamant

Si pentru tine cant!

Esti un miracol

Esti un vis

Esti totul pentru mine

Mereu eu te gasesc in vis

Da Doamne pentru toti

 Ce-i bine!

De 3 zile ascult aceasta melodie a formatiei Vama! Super! Imi place mult!

http://www.youtube.com/watch?v=inuzhj95Swo&feature=PlayList&p=76EA0448C5D0475A&playnext=1&index=2

Categorii

