Publicat de: miriste | Februarie 9, 2009

new day…new life…new love…all new!

Plimbandu-ma pe aici am descoperit ceva interesant si minunat! Poate incercati si voi sa trimiteti mai departe ceea ce veti citi!

http://www.musat.com.ro/2009/02/04/ce-alegem-sa-tinem-mai-mult-decat-avem-nevoie-azi/

O ZI NOUA

Din nou o zi incantatoare

Astazi mi-a aparut in cale!

Momente minunate am trait!

Si multe lucruri am descoperit!

Intai doi ochi albastri zambitori

Mi-au multumit de dimineatza

De cu zori!

Si ziua vesela am inceput

Si-apoi am mai trait ceva nemaivazut!

Iubire am simtit din plin

Vreau sa o primesc asa … mai lin!

Clipa de clipa timpul trece

Maine incepe iar …. si merge!!

Momentele se scurg mereu?

Facem ceva sa nu mai fie greu???

O lume buna vrem noi sa cladim?

Sau doar ne amagim?

Raspunsul este-n sufletele noastre

Ce zboara catre acele astre

Care farama cu farama … chiar asa!

Lumea cea minunata vor crea!

Categorii

