Publicat de: miriste | Februarie 10, 2009

zuzuvisul meu! HELP!

Dupa analize indelungate si sfaramat creieri mirizuza a reusit sa debiteze ceva care se cheama

mirivis!

Acesta se bazeaza in principal pe :

Instituirea legii impotriva celor care nu zambesc!

 M-am gandit la instituirea unei noi legi si sunt curioasa … daca sunteti de acord cu mine!

Legea impotriva nezambitorilor!

Sub aceasta lege se va instaura

  THE HAPPY PLACE

 

THE HAPPY PLACE Regulament

  • aici toata lumea are voie cu o singura conditie … zambet pe buze de cand intra si pana pleaca si  neaparat cel putin un freehug … retineti cel putin! Se vor da premii pentru cei care vor da mai multe freehuguri!
  • obligatoriu hainele trebuie sa fie ’’suie paparude’’… genul carnaval sau ce doreste fiecare … creativitate si design la maxim!
  • toata lumea sa gaseasca o modalitate inedita de a saluta …diferita de pana acuma!
  • sa fie un banc , un semn, o chestie unica … neaparat!
  • organizarea unui meniu traznit dar obligatoriu …  sanatos!
  • gasirea unor jocuri haioase – incepem cu cele clasice sau inventam ceva nou!
  • muzica vesela care sa faca oamenii sa danseze sau sa doarma sau sa …  faca  ei  ceva….!
  • sa participe toate generatiile…de la 1 zi pana la 150 de ani! Nu conteaza varsta!
  • cursuri de aikido, inot , dans, mers, dormit, povestit  si alte sporturi si activitati  normale sau mai putin normale…!
  • se va realiza un loc creativ unde toata lumea va aduce inventii si inventatori, prieteni si iubiti, rude si necunoscuti …  si va veni cu idei obisnuite sau zuzuidei ! IMAGINE ROOM!
  • ceaiuri servite inedit in IMAGINE TEA ROOM!!!
  • clubul poetilor si poetelor!!!
  • clubul cititoriilor de povesti!!!
  • clubul creatorilor de origami si alte indeletniciri noi sau ciudate sau aiurea sau ce vreti…!!!
  • clubul celor care gatesc happybunatati!!!
  • clubul donatorilor de … ce vor ei si celor care vor sa ajute pe cei nevoiasi sub toate formele!!!

Acestea sunt cateva din regulile acestui HAPPY PLACE!

Dupa cum ati observat…locul acesta depinde de cei care vor veni acolo si se vor alatura cu sufletul sau cu tot corpul sau doar cu  un brat … un picior … o unghiuta … cu ce vrea si simte fiecare sa participe!

 

Astept idei si pareri! Am nevoie de oameni si ajutor!

HELP!!!!Sunteti interesati?

Contactati-ma la bagshark28@yahoo.com

 Astept cu nerabdare sa ne cunoastem si sa mergem impreuna catre …

 THE HAPPY PLACE!

Nu stiam ce video sa pun aici..ma tot gandeam ce s-ar potrivi si am gasit ajutor din partea Omuletzuluifericit …  desigur!

Ce minunatie haioasa!!!!Hihihihi! 

 

 

 

 

Responses

  1. Da, sunt si eu in, mai ales ca am si eu o idee similara. Ce ma bucur sa vad ca am gandit in paralel la un lucru asa de similar 🙂 Este al doilea proiect in ultimele 3 saptamani pe care mi se intampla asta 😀
    …si ma bucur nespus! 🙂

  2. […] https://miriste.wordpress.com/2009/02/10/zuzuvisul-meu-help/ […]


Categorii

