Publicat de: miriste | Martie 10, 2009

Traieste!

Astazi am scris aceasta poezie! Avem cu totii momente mai triste din cauza unor situatii mai putin placute! Dar ma bucur ca am invatat sa trec peste ele mai repede decat inainte ! Si aceasta poezie am scris-o pe loc! Sper sa va placa!

ACUM E MOMENTUL SA TRAIM

TRAIESTE

Cat de suparat vei fi

Soarele va straluci

Cate  umbre vor fugi

Stelele vor topai

Cat de noapte iar va fi

Luna tot va reusi

Sa apara si sa iasa

Pe bolta din ceata groasa

Si atunci cand va sclipi

Noaptea se va indulci

Si iubirea va-ncolti!

Un gand tare , tare, tare

Mi-a trecut acum prin zare

Sa ma linistesc usor

Si s-o iau incetisor

Sa ma duc iar peste soare

Sa colind si munti si vale

Si sa-ncep sa savurez

Ceea ce e in livezi

Primavara a sosit

Ghiocei au inflorit

Zambilute si-alte flori

Zambete impart …culori!

Nu mai fiti atat de tristi

Eu credeam ca doar glumiti!

Totul este plin de viata

Si iubirea sta in fata!!!

Categorii

