Publicat de: miriste | Martie 19, 2009

Zi de zi!

Bucuria de  a trai ma face mereu sa ma gandesc in fiecare zi la ce  ar fi bine sa nu uit!!

LISTA MEA CU NU UITA !

NU UITA:

SA II MULTUMESTI LUI DUMNEZEU CUM TE TREZESTI

SA ZAMBESTI

SA TE BUCURI PENTRU CE AI . SA TE INTREBI ..CE AM?

SA AJUTI

SA TE REVIGOREZI

SA TE MISTI

SA VEZI FRUMUSETEA IN ORICE

SA ALUNGI RAUL CU BINELE SI CAND SIMTI CA NU POTI SA FACI ASTA SA TE INDEPARTEZI

SA CAUTI SA FACI O FAPTA BUNA PE ZI  BINE STIUTA – EVENTUAL SA O NOTEZI

SA FACI 30 DE GENUFLEXIUNI, 30 DE FLOTARI SI 30 DE ABDOMENE PE ZI ( CITIRE DE LA SENSEI DERLOGEA) SI SA CRESTI NUMARUL LOR PE MASURA CE TI SE PARE PREA USOR

SA IUBESTI

SA FACI CEVA INTERESANT

SA FACI FIECARE MOMENT UNIC

SA TE OPRESTI SI SA RESPIRI

SA INTREBI, SA AFLI, SA NU FUGI , SA CAUTI

SA TE HRANESTI SANATOS

SA BEI APA

 

 

Lista poate sa fie completata! Puteti adauga orice!

HAPPY PLACE e pentru toata lumea!

 

IMI PLACE

Imi place sa daruiesc

Imi place sa zambesc

Imi place sa plutesc

 Sa fug si sa dansez

Sa zbor si sa visez

Iubire sa sadesc

Si viata sa primesc

Imi place sa imbratisez

Sa cant si sa visez

Sa topai si sa cant

Cu veselia-n gand!

Imi place cum ma simt

Si vad ca tot e timp

Un timp chiar minunat

Ce merita purtat

Imi place sa plutesc … sa zbor si sa visez !!!

 

 

 

Responses

  1. nu imi e clara imaginea… de ce trebuie sa-ti notezi fapta buna? 🙂

  2. probabil ca faci mai multe fapte bune intr-o zi!
    eu ma gandesc la una pe zi si scriu uneori chiar ce am facut!
    e o experienta a mea! pe mine ma ajuta!

  3. a 2a poezie e > WOOOOOOOOOOOOOOW! :X:X:X

    Mirela you’re special! :* >:D<

  4. multumesc David! You are special toooo!
    we’re so special …everyone of us!!

  5. […] https://miriste.wordpress.com/2009/03/19/zi-de-zi/ […]

  6. hallo , sa ascult life is wonderfull de la jason mraz este wooow:X:X:X

  7. sa asculti* ups:D

  8. DA! mINUNAT, MINUNAT, MINUNAT!!!


Categorii

