Publicat de: miriste | Martie 30, 2009

Mama!

Cand am inceput sa ma gandesc ce sa scriu despre fericire, mi-a venit in imagine zambetul mamei!

Sunt tare fericita ca am o asemnea mamicuta!

Mami e viata mea! Mami mi-a calauzit pasii!

Mereu ma duc cu drag la ea si chiar si atunci cand ma cearta o face cu blandete!

Mami m-a crescut singurica si e o fiinta puternica si atat de buuuna!

Mami e fericirea!

E chiar MAMA in adevaratul sens !

Multumesc MAMI!

mama1

MAMI

Mami este ca o floare

Mereu tare zambitoare

Orice-as face si as spune

Nu se supara pe mine!


Alaturi imi e mereu

Si la bine si la greu

Daca vreau un sfat … ceva

Langa mine -i tot asa

Daca vreau ceva mai mult!

Sufletu-l mi-l da … ACUM


Ma gandesc si eu mereu

Ca o supar si mi-e greu!

Bine e sa o iubesc

SI mereu sa ii zambesc!


Este unica si tandra

Iubitoare si galanta


Draga noastra mamicuta

Grija sa avem de ea!


Intr-o zi nu va mai fi

Si atunci cat vom jeli!


Astfel sa ne adunam

Si iubire noi sa-i dam!!!

Pe mami s-o respectam

Si grija de ea s-avem!


Mama este incantatoare

Plina de aroma si soare!

Pina de iubire si tandrete

Si de-atata tinerete!

MAMI TE IUBESC TAAAAAAAARE MUUUUUUUUULT!!!


 

Responses

  1. Foarte frumos.

    Cred ca o sa o printez si eu pentru mami meu 🙂

  2. Ma bucur! Eu o sa i-o citesc diseara!
    Mamicutele noastreeeee!
    Merita toata atentia numai pentru cat s-au chinuit cu noi!

  3. Mami mieu mi-a dat viata
    Ma linisteste cand mi-e greu
    Si imi ofera TOT mereu,
    Ma iubeste neconditionat,
    Chiar daca gresesc, nu scap
    De sfaturile ei, pline de iubire
    Si mereu senine.

    Intr-adevar mamicutzele noastre merita totul!

    Frumos ce ai scris!Felicitari!

  4. Multumesc!

    Mami e UNICA!
    E tot ce avem mai scump pe lume!
    Ne ocroteste mereu!!

    Sa avem grija de ele!!


Categorii

