Publicat de: miriste | Aprilie 23, 2009

Vis!

VIS

la Dan Puric

Un sentiment atat de minunat

In seara asta m-a luat!

De la un VIS eu am venit

Pe  Dan Puric l-am urmarit!

Un om atat de talentat

Cum pana-acuma n-am aflat.


Din nou o  revelatie am avut

Sa stiu  din nou ca totul nu-i urat!

Si am simtit cu multa ardoare

Ca omul asta haru-l are


Desigur astazi am stiut!

Ca darul lui cel minunat

De Dumnezeu este lasat!


Atunci cand el interpreta

Un inger parca imi parea

Iubirea chiar o transmitea!!!


Si  am zambit, apoi am plans

Simteam ca nu mi-e de ajuns!

In hohote am ras si ras!!


M-am bucurat asa de tare

De visele incantatoare

Si am simtit ca am o torta

Iar viata suiera cu forta

Zburam, zambeam si chiar iubeam!!


http://www.youtube.com/watch?v=PSCYVv1z4TA

dscf5232

Responses

  1. foarte frumos….piesa..Dan Puric..trupa lui..merita toate versurile din lume:D

  2. DAAAA! minunat, minunat, minunat!

  3. De ce urmatorul spectacol e programat pe 2 mai, cand nu voi fi in Bucuresti?? Imi doresc mult sa merg, dar…

  4. O sa mai fie momente! Merita!

  5. Wowwww.Miri, nu ma pot opri din fascinatie de fiecare data cand iti citesc poeziile.
    Atat de simplu, dar atat de frumosssssssssssssss 🙂

  6. Multuuuuumesc muuuuuult!!!

  7. superb. felicitari!

  8. mltumesc!
    Si voua spor in toate!


Categorii

