Publicat de: miriste | Iunie 10, 2009

Eu cine sunt?

  Voi incepe o calatorie catre mine, o calatorie minunata! De unde aceasta idee? M-am inspirat de la ideea cartii lui Mihail!Am inceput o explorare atenta a mea!

magnolie. 

A venit ziua cand acest om isi va lansa minunata carte!

Am raspuns intrebarilor din leapsa lui Mihail:

http://www.musat.com.ro/2009/06/10/eu-cine-sunt/

 

1.exponate: lucruri, haine, un telefon, obiecte casnice pe care le triez la o anumita perioada de timp!,oameni de care simt ca ma indepartez si nu rezonez cu ei! relatii in care ma simt incatusata si vinovata! atitudini ca:nehotrarea, incercarea de a schimba situatii si oameni care nu se pot … schimba, incapatanarea!
2.pentru ca nehotararea ma tine din urma! Am inceput insa sa iau atitudine!
3. Viata mea de ACUM! Trairile, experientele,oamenii de acum! Situatiile si tot ce traiesc in viata mea!Clipele frumoase! Relatia cu mama!Prietenii minunati mai vechi! Ar trebui sa pun multe intr-o carte!
Intrebarile se pot dezvolta!Foarte interesante sunt si mai ales motivante!


Felicitari Mihail! Cartea ta e minunata! De-abea astept sa o citesc din scoarta in scoarta!

Drag cititor!Cartea lui Mihail e scrisa cu iubire si traire!Asa ca:

Te asteptam la Bookfest pe 20 Iunie 2009 la lansarea cartii “Eu cine sunt?”, iar dupa aceasta data, prin librarii !

Minunata, inspiranta
Cartea ta e dovada !
Viata ta e hrana vie
Pentru sufletele omenesti
Pentru vise ca-n povesti
Si pentru ca sti sa traiesti!

 

Zambiti si zburati

Dar mai ales simtiti sa iubiti!

Bucurati-va de vise si ascultati-va inimile!

Responses

  1. Multumesc mult de tot Miri! >:D<

    Esti un om minunat si sunt sigur ca incet incet, vei pastra in viata ta doar acele "accesorii" care intr-adevar sunt esentiale pentru viata ta 🙂

  2. Multumesc Mihail!
    Cred ca asta facem toti la un moment dat!
    Mult soare!


Categorii

