Publicat de: miriste | Iunie 17, 2009

Sunt tot eu … mereu!

SUNT MEREU ACEEASI

Nimic nu cred ca as schimba

O alta viata de-as avea

Toate  … se pare  … au un sens

Si le privesc cu inteles!

Fara sa judec eu incerc

Fara vreo ura sau regret!

Vreau sa uit tot ce-a fost urat!

Si uit, chiar uit!

Acum chiar sunt  pe drumul bun

Si simt…

Zambesc si zbor

Merg tot pe drum

Cand jos, cand sus!

Eu! Sunt mereu…

wet

La RASARIT sau …la APUS!

De JOS …eu tot privesc in … SUS …

La cer

La stele

Soare

Nori!

Mesagerii calatori…

 

Ai vietii noastre pana-n zori!

Clipele minunate 

Imi sunt  aduse … de … voi toti oameni de pe-acest pamant!

Va multumesc si va zambesc!

 

Responses

  1. Frumos, plin de culoare, plin de viata!…plin de tu (Miri) plina de viata >:D<

  2. Multumesc Mihail! >:D<


Categorii

