Publicat de: miriste | Iunie 29, 2009

55 pentru 2009!

Aici sunt 55 de lucruri pe care mi le-am propus pentru 2009!

Mi-am luat inima in dinti si o sa vi le impartasesc!

Intai le voi scrie pe cele facute!

Apoi pe cele pe care le mai am !

1. Sa fac cate o fapta buna pe zi … bine stiuta !

2. Sa donez cuiva o anumita suma de bani cand am posibilitatea!

3. Sa merg in mai multe orase ale tarii – deja am vizitat Oradea, Sighisoara, Baile Felix ,Cluj, Suceava, Sibiu,Vidraru,Buzau, Crangul lui Bot, Ploiesti!

4. Sa reusesc sa-mi respect programul de alimentatie sanatos pe care l-am inceput.

5. Sa ma tin mereu de programul de miscare – exercitii, aikido, inot , alergat, patinoar,mers .

6. Sa fiu mereu pozitiva – sa zambesc cat pot zi de zi.

7. Sa gasesc ceva care sa implice indemanarea -pictez.

8. Sa-i intalnesc pe cei din LumeBuna si sa fim prieteni .

9. Sa ma vad cu Omfericit din Oradea si in Oradea.

10. Sa incerc sa fac 2 lucruri pe zi care nu-mi pla ca sa-mi antrenez frica -sa transform temerile in ceva bun – sa cooperez cu ele.

11. Sa fac mereu surprize celor din jur prin modalitati inedite.

12.  Sa ma implic in voluntariat – am descoperit si unde – o fundatie

13. Sa caut idei creative mereu – 10 min pe zi sa ma gandesc la IDEI CREATIVE sau HAIOASE sau INDRAZNETE sau  UNICE

14. Sa fac macar o data pe saptamana un prieten vesel, bucuros.

15.  Sa iau primul tren din gara -AM FACUT si  LA BUZAU AM AJUNS – EXPLORIMENTAREA

16. Sa respect alimentatia cat mai sanatoasa – dar sa mai dau si iama in ceva dulce- e bine pt veselie.

17. Sa descopar locuri noi in Bucuresti.

18. 15-30 min de relaxare zilnica in orice fel-muzica-meditatie-jurnal-intinsa pe jos cu  mintea goala-orice imi vine atunci pe moment….PICTAT SAU POEZIE

19. 2 freehugsuri pe zi-la cunoscuti sau necunoscuti

20. Sa merg la Alexandra la Suceava

21.  Sa  fac un folder cu poezii

22. Sa fac un album de poze online- am inceput

23. Sa merg in trasee la munte  si sa-mi fac prieteni noi

24.  Sa scriu  pe blog ceva frumos cand simt.

25. Sa stau sau sa dorm macar o data in cort o noapte.

30. Sa ma uit la desene animate.

31.   Sa citesc carti de psihologie.

32.Sa ma mut singura.

33. sa invat sa fac bratari din firisoare de ata.

34.sa incep sa fac origami.

35.Sa dansez sau sa stau in ploaie de vara cu cineva –cam o ora.

36. Sa stau in iarba o ora-macar o singura data sau cu cineva.

37.Sa stau in jurul unui foc de tabara.

miripoza

Ce mi-am propus si inca nu am facut  –  in continuare! Daca cineva are vreo idee in a ma ajuta sunt deschisa sa o fac!

1. Sa organizez din timp sarbatorile de iarna la munte  la o cabana cu multi prieteni!

2. Sa-l gasesc pe EL  – jumatatea

3. Sa incerc un sport nou.

4.Sa ma vad cu matusile mele.

5. Sa ma duc la catelusii din cand in cand.

6. Sa il vizitez pe Matei si familia lui.

7. Sa incep o mica afacere.

8. Sa invat 5-10 cuvinte de engleza zilnic-fac o baza de date pentru asta.

9.Sa imi rezerv 15-30 min- minim pentru invatat engleza:film, citit, vorbit.

10. Sa incep sa invat japoneza si italiana.

11. O pictura pe saptamana.

12. Sa fac ceva bun de papa pt cineva-o data pe saptamana.

13.  Sa dorm macar o data pe plaja.

14. Sa traiesc o zi din saptamana fara bani.

15. Sa citesc povesti cuiva!

16. Sa imi fac un program de invatzat la engleza–mai scurt dar eficient

17.Sa fac bungee jumping

18.Sa merg o data pe saptamana la biserica la slujba!

Responses

  1. pt 16, 18 si 23… ma ofer sa fiu/merg cu tine 🙂

  2. Am deja pe cineva pt 16!Hihihi!

  3. 18 vreau singura

  4. 23 – mergem

  5. Bravo Miri pentru reusite in primul rand!!! Nu-i asa ca e un sentiment minunat sa stii ca ai facut ce ti-ai propus si ca ocaziile au aparut uneori in moduri neasteptate? 🙂

    Eu te pot ajuta la engleza daca vrei! Cand ne vedem, conversam si in engleza daca iti surade ideea 😉

    Am si eu un inceput de lista cu lucruri de facut si realizat pana pe 2 iunie 2010! Si sunt pregatita sa ma las surprinsa, sa vad ce mai descopar pe parcurs! (poate o sa o postez si eu la un moment dat).

  6. Da, da, da!
    Vreau sa conversam!
    Am mai conversat cu 2 prieteni dar la un moment dat ne-am potolit!
    Mi-ar face placere!
    Multumeeeeesc!
    Unde sunt mai multi, putereea creste!
    Deja am 3 ajutoare:Lucian, David si Irina!
    Sunteti minunati!

  7. Te invat eu sa faci bratari din ata:), si uita-te la multe filme in engleza fara subtitrare:)

    Ha ce tare !!!

  8. Multumesc, multumesc, multumesc!
    De-abea astept sa ma inveti! Maine vin cu ata? De care imi trebuie?

  9. o sa aduc eu 🙂 miri da saptamana viitoare ca saptamana asta nu pot ajunge

  10. Bine, bine, bine!
    Zile minunate!

  11. Subscriu la pct. 11 – cu lucruri nerealizate … inca 🙂
    Bafta!

  12. Multumesc!Pupici!

  13. Multumesc Lucian pentru punctul 15!


Categorii

