Publicat de: miriste | Iunie 29, 2009

Cine sunt eu si ce-mi place sa fac?

Citirea cartii lui Mihail , m-a provocat sa incep cu mai multa atentie calatoria spre mine!

Multumesc Mihail!

http://www.eucinesunt.ro/

Am inceput sa raspund la intrebari si de curand am descoperit ca pot raspunde in versuri! Ce ziceti?

 

Cine sunt eu?

Sunt zambet si iubire!

Caldura si simtire!

Sunt un suflet deschis!

Si spun ce am de zis!

Sunt Miri cea haioasa

Plina de viata si frumoasa!

Sunt om si chiar traiesc

Si-mi place sa privesc

AICI si ACUM!

Viata mea pe drum!

 DSCF4042

Ce imi place sa fac?

Imi place sa traiesc!

Sa zbor si sa zambesc

Dar mai ales sa simt … cu drag

Si… sa iubesc!

Imi place sa sadesc

Zambete si …  sa infloresc

Atunci cand langa mine

Oamenii se simt chiar bine!

Viata e minunata!

O tin in brate toata!

Responses

  1. Mi-a placut poezioara despre cine esti…:)
    pup

  2. Ma bucur tare ca ti-a placut frumusete! Zile minunate!

  3. Miri draga, poeziile tale devin din ce in ce mai uimitoare prin forta mesajului si simplitate 🙂

    Ma bucur ca ti-ai raspuns la acele intrebari 🙂

  4. Multumesc surioara! Si tot imi mai raspund!

  5. http://www.eucinesunt.ro/iti-place/ aici gasesti si codul pentru banner ca sa mearga frumos la tine pe site 🙂

  6. Multumesc Mihail! AM incercat si uite cum arata! Nu stiu ce am omis!


Categorii

