Publicat de: miriste | Iulie 13, 2009

Doar un suflet!

Dupa o saptamana de experiente zambitoare minunate , am ajuns sa realizez anumite lucruri!

Oamenii sunt bucurosi sa primeasca zambete! Stiu sa se bucure!

Cateva intamplari m-au facut sa aleg urmatoarele!

In primul rand nu mai vreau  sa fiu asa deschisa iar in al 2-lea stiu ce voi face si de ce voi face!

Vreau sa multumesc celor care au ajutat sa mai implinesc cateva dorinte din lista!

Multumesc prieteni!

Ii multumesc lui Lucian pentru mersul in ploaie!

Ii multumesc Deei pentru ca m-a invatat sa fac bratari!

UN SUFLET

Lacrimi, lacrimi, lacrimi

Sufletul imi tine patimi!

Chiar daca acum sunt trista

Inima sigur rezista

Putere eu am mereu

Doar sa cred in visul meu!

Viata este minunata

Chiar de te ridici din zloata!

Soarele iar straluceste!

Ridica privirea!

Zambeste!!!

Ai plans? Stop!
Opreste -te acum!

Singur omul nu-i pe drum!

Lanturi acum te strivesc?

Nu-i adevarat

Chiar ies!

Crezi ca nori se-abat in drum?


Asta-i doar un gand!

Fa-l scrum!!

Bucura-te si iubeste

Si din tot sufletul traieste!

Chiar de inima-i ranita

Nu lasa durere acolo

Nici o clipa!

Cauta un zambet de copil

Si viata o sa-ti fie tril!

Simt ca sunt doar un suflet, normal ca si tine!

Visele iti sunt calatorie!

Bucura-te !Urmareste acest film :August Rush




Visele devin realitate




Categorii

