Publicat de: miriste | Iulie 28, 2009

Calatorie in Tara Hategului!

Minunatilor! Am revenit pe plaiul blogului meu cu ceva noutati si o povestire minunata despre calatoria in Tara Hategului! Am plecat cu dragii omuleti de la fundatia Principesa Margareta a Romaniei (http://www.fpmr.ro/index.php?page=centrul-comunitar-generatii)! Copilasi,tineri si varstnici!
Prima mea tabara, prima oara cand am respectat un program de masa si un program cu diferite activitati!
O experienta unica si minunta!

Desi pentru mine a fost ceva inedit si diferit de viata mea, m-am adaptat surprinzator de bine si am realizat inca o data cat de norocoasa sunt si cat de mult trebuie sa-i multumesc lui Dumnezeu pentru ca sunt sanatoasa si am de toate! Acum sa va povestesc cum a fost si sa va bucurati si de cateva de poze!
Am plecat Duminica trecuta noaptea! O calatorie cu trenul si am stat cu niste copilasi plini de energie, 4 baietei si o fetita! Am ras, am glumit, am jucat „cacao” (macao adica)! Toata lumea era nerabdatoare sa ajunga! Am ajuns la gara Subcetate unde ne astepta autocarul! Avand rau de masina , m-am urcat in fata si culmea , am reusit sa trec peste el si am ajuns cu bine!
Am ajuns in tabara Bradatel, un loc minunat! Zona de aici din Hateg (http://ro.wikipedia.org/wiki/%C5%A2ara_Ha%C5%A3egului) , este absolut superba!

Privelisti de neuitat iar tabara este situata  langa rau!
Veselia si energia ne-au calauzit pe tot parcusul taberei!

DSCF7457

In Hateg noi am ajuns
Sufletul ne era uns
De frumusetile minunate
Iar natura ne-a dat pe spate!
O echipa minunata am fost
Lumea toata ne-a indragit
Si cu noi s-a veselit!
Am mers prin munti si am urcat
Si cu toti ne-am bucurat!
Copilasi, tineri, batrani
Cu totii aveam un drum
Am reusit sa ne unim
Si mai buni sa incercam sa fim
Prin activitati minunate
Pline de creatie toate!
Papusele am facut
Pe scoarta si pietre ne-am zbatut
Si mereu sa desenam
Linguri frumoase pictam!
La atelier am muncit si numai frumuseti am faurit!
Am fost si prin plimbareli la un dragut „barajel”!
O zona minunata
Plina de oxigen toata!
Jocuri interesante am facut
Nimeni nu s-a dat batut!
De papat noi am avut
Mancarica , hrana buna
Sa ne ajunga o saptamana!
Inainte de plecare
Am avut si un gratar mare
Dupa care cu mic cu mare
Costumati am mers usor
Sa admiram focul de tabara cu dor!
In concluzie ne-am bucurat si a fost minunat!

Sa lasam acum pozele sa vorbeasca!

DSCF7197

DSCF7813DSCF7742

Categorii

