Publicat de: miriste | August 10, 2009

Daca m-as asculta,m-as intelege!

Titlul unei carti!

„Daca m-as asculta, m-as intelege.”

Autor: Jaques Salome

E o carte pentru tine!

veraa.

MA ASCULT

Daca m-as asculta

M-as intelege

Daca as fi atenta la ceea ce simt

As lasa sa treaca un timp

Daca as vrea sa ma cunosc mai bine

As cauta adanc in mine

Daca as vrea din nou sa ma regasesc

As cauta acolo si as afla cum sa traiesc

Dar daca si cu parca … erau … candva intr-o barca

Asa ca

Ma ascult acum!
Ma inteleg acum!
De ce sa apuc un alt drum?

Cand cel pe care-l am e foarte bun

E drumul meu

Plin de frumos

Si am de gand sa ma ascult cu patos

Si ce-am descoperit ACUM?

Ca Happy Place

magnolie.

E chiar ACUM, AICI

In suflet zburda

Acel loc minunat si cautat

Iata ca eu ACUMA l-am aflat!

Categorii

