Publicat de: miriste | Septembrie 16, 2009

E SIMPLU …

Nu am mai scris de mult pe blog!

Am trait la maxim viata!
M-am descoperit iar  si din nou…si iar…si iar…!

Viata e minunata!

Sunset

Am ajuns sa plang si sa zambesc in acelasi timp!

Sa ma bucur si sa inteleg!

Reusesc sa vad unde am gresit si ma bucur cand constientizez!

SIMPLITATEA VIETII

Ce simplu este cand traiesti

Clipele ca in povesti

Si cand vezi cu mare iubire

Ca viata-i deschidere spre traire!

Ma bucur chiar trecand prin suferinta

Si realizez ca ea nu are rost!

E o durere! Si a fost!

Altele vor veni!

Ce daca!

Tot se vor topi!

Ce pot face de-acum incolo?

Sa tot traiesc si sa iubesc!

Dar mai ales sa pretuiesc!

Momentele acelea minunate!

Si sa pastrez soapte curate!

Responses

  1. Ce frumos!!! Iti Multumesc pentru toate cuvintele tale, toate mesajele minunate, Multumesc ca esti in viata mea!

  2. Clipele mi le inveselesti
    Cu petale minunate
    Si floricele imbujorate!!
    Bunatatea ce-o emani
    Chiar simt ca imi da elan!
    Suferintele trecute acum
    Imediat s-au facut scrum
    Multumesc din sufletel
    Floricica cu …inel!


Categorii

