Publicat de: miriste | Noiembrie 7, 2009

Libertate in cuplu!

Mi-am pus aceasta intrebare: Cum vad libertatea in cuplu?

Am generat apoi un sondaj si am intrebat si alte persoane si am primit de la oameni pareri interesante pe care vi le voi impartasi dar  … in urmatorul post!Am intrebat in special oameni care nu sunt intr-o relatie dar care au trecut prin experiente si au avut o relatie de cuplu!

Pentru inceput insa vreau sa va impartasesc opinia mea despre  libertatea in cuplu .

Dupa ceva cercetare , am descoperit ca raspunsul este doar in mine si nu la ceilalti!Nu cautam neaparat sa aflu de la ei ceva!Eram curioasa sa impartasim idei pe o teme comuna! Parerile fiecaruia sunt unice si interesante  dar pana la urma conteaza parerea pe care o am eu!

DSCF8452

Uitati constatarea: Liberatea in cuplu vine din libertatea mea! Atata timp cat eu ma simt un om liber , ea poate exista!

Eu sunt libera.  Tu esti liber. El este liber. Ea este libera. Ei sunt liberi. Noi suntem liberi! Conjugarea? La ce duce? Concluzie ! Suntem liberi doar ca unii dintre noi inca nu au sters … oglinda inca! Oglinda e aburita … dar daca vrem, putem sa o stergem! Cred ca usor si cu rabdare oglinda va sclipi pentru cei care isi doresc!

Am realizat ca pana acum imi doream cumva foarte mult sa am o relatie implinita si trageam de asta, greseala mea a fost ca incercam sa fac ceva ce doar EU imi doream si mergeam in prostia asta ! Se pare ca m-am trezit acum si sincer … sunt multumita!

Cum vad eu o relatie? Eu libera! El liber! Ne bucuram de momente si ne acceptam cum suntem.

Drumurile sunt paralele! Exista intersectii! Dar si sensuri giratorii! Nu exista bariere! Cand incerci sa treci linia continua … se fac accidente! Aceasta comparatie care mi-a venit acum in minte” rutiera”… se potriveste! Daca vrei sa mearga si sa fie continuitate, ai nevoie de atentie, dar atentia ta. In permanenta sa fii vigilent cu tine si sa te veghezi,  sa te asculti!:)Dar … cum spuneam …pe tine insuti in principal!

Experimentam viata! Fiecare are lumea lui, universul lui! Libertatea in cuplu de fapt e libertatea proprie! Atata timp cat esti liber cu tine automat esti si in relatie cu ceilalti!


Voi continua in urmatorul post cu celelalte pareri si sper ca in curand sa primesc opinii si de la cupluri! Acestia inca nu s-au aratat interesati.

Tin sa mentionez ca toate parerile au venit de la oameni care au dorit sa raspunda!

Astept  pareri de la voi!Asa ca nu ezitati sa-mi impartasiti ideile voastre si critica cea constructiva! 🙂 🙂 🙂

Categorii

