Publicat de: miriste | Noiembrie 11, 2009

50 pe 2009 – evaluare

Am scris in urma cu ceva timp  50 de lucruri pe care vreau sa le fac in 2009.

Cred ca intre timp s-au mai schimbat dar am reusit sa fac destul de multe!

Pentru ca mai e putin si anul se termina am facut o evaluare cu gandul ca pana la sfarsit mai indeplinesc cateva!

DSCF6817

Iar celelalte lucruri facute  sunt adaugate  direct in primul post „50 pe 2009”.

Astept cu drag idei de la voi pentru rezolvare!

Se pare ca practic au mai ramas doar 11! 🙂 🙂 🙂 Cele cu rosu.


1. Sa organizez din timp sarbatorile de iarna ( revelionul) la munte  la o cabana cu multi prieteni – nu am reusit pentru ca era bine sa pregatesc din timp …

2. Sa-l gasesc pe EL  – jumatatea – nu am gasit-o si nici nu am cautat-o

3. Sa incerc un sport nou – aici pot spune ca inot intens

4.Sa ma vad cu matusile mele – nu am reusit

5. Sa ma duc la catelusii din cand in cand – nu m-am mai dus

6. Sa il vizitez pe baietelul Cristinei  – Matei  – nici aici nu m-am dus

7. Sa incep o mica afacere – nu am inceput

8. Sa invat 5-10 cuvinte de engleza zilnic-fac o baza de date pentru asta – nu mai vreau

9.Sa imi rezerv 15-30 min- minim pentru invatat engleza: film, citit, vorbit – nu mai vreau  pentru ca oricum citesc zi de zi in engleza si ma uit la filmulete in engleza

10. Sa incep sa invat japoneza si italiana- nu am reusit

11. O pictura pe saptamana – pictez dar cand simt, ultima oara am pictat o stea de mare si o castana

12. Sa fac ceva bun de papa pt cineva, o data pe saptamana – fac dar nu o data pe saptamana ci doar atunci cand se iveste ocazia, cand am cui

13.  Sa dorm macar o data pe plaja – nu am reusit , poate la anu

14. Sa traiesc o zi din saptamana fara bani – nu o data pe saptamana dar o fac de mule ori

15. Sa citesc povesti cuiva – nu am citit

16. Sa imi fac un program de invatzat la engleza–mai scurt dar eficient – nu mai vreau program

17.Sa fac bungee jumping – nu am facut si nu-mi mai doresc acum

18.Sa merg o data pe saptamana la biserica la slujba – nu am mers


Concluzie:

Pot spune ca sunt multumita de ceea ce am facut anul acesta mai ales din punct de vedere al dezvoltarii personale!

Am reusit sa calatoresc acolo unde mi-am dorit. Calatoria unica si fascinanta, plina de neprevazut si  care nu costa, inedita, creativa, uneori cu greutati si suparare dar minunata! Calatoria in propria viata!
Sper  ca si voi sa  va bucurati la fel ca mine de ce se intampla acum, in prezent!

Fiecare dintre noi avem un microcosmos in palma ! E propria viata ! Interesanta si plina de intrebari si raspunsuri!

Calatorie placuta !  🙂 🙂 🙂

Categorii

